Варненски Гларус: Свободата да пишеш - Безценно!

Варна, мирис на море, яки мацки... и едни хора, които обичат да пишат. Накратко, това е Варненски Гларус. Пием, ходим по кръчми и дискотеки, гледаме мачове и мразим цензурата :)

събота, август 02, 2008

Клуб 20 и още нещо...

Кратко представяне

Бях поканен да разпиша в тази интелектуално кооперация, тъй като характерът ми твърде добре подхожда на титлата „Варненски гларус”, в частност – от Варна съм и съм гларус. Първото обяснявам предимно с факта, че съм роден във Варна, макар и да съществуват други фактори. Второто е следствие от моята изключителна ерудиция, прекрасно оформено тяло, красива брада, владеенето на чужди езици и креватните ми таланти, развивани с дълги години и демонстрирани на големи изложения в чужбина. В културните среди съм известен и с ежегодните си и изключително елитни класации за женска хубост „Тая ако ми падне” и „Клуб 20”, за които ще стане дума по-късно. Първо е важно да представя ведрата си личност.


Казвам се Орлин, но ми викат Говньо. Това се дължи на благия ми характер и прекрасен външен вид. Живея ту във Варна, ту в английския североизток, където съм известен като Орлан поради неспособността на туземното население да произнася думи като „Орлин” и „Говньо”. Хобитата ми са алкохолния опортюнизъм, преминаващ често във филмовото измерение – най-често в жанровете драма, екшън или романтика, често неправилно възприемани от околните като комедийни. Другите ми хобита са пушенето, онанизма и Нюкясъл Юнайтед, като често упражнявам и трите едновременно.


Желанията ми за света са съвсем прости и се припокриват с изказаните в елегичната поема на Виргилий „Дневник на един шофьор на Golf 2”, където в трогателния завършек главния герой Генади казва:



„Гъзар съм. И да искам не мога да го променя. Толкова голям гъзар съм, че имам съмнения, че съм излезнал от гъза на майка ми.
Гъзар съм толкова че второто ми име стана Генади, всички ми викат Гъзарят Генади.
Но не съм обикновенно дупе - аз съм гъзе с мерак да промени света. Да направя хората по-гъзарски, да им отворя очите. Искам целия свят по-хубав за да стане като бялата стая в червило - всичко се върти около мен, но без да те пуска след 1 час. Защото в момента света е малко като Студентски Град. Гъзари сме всички, но само ние го знаем и макар да караме елитни немски коли от трето поколение живеем за наем от 30 лева на месец и използваме перваза за хладилник. Тук говоря абсолютно хипотетично и никак не намеквам, че в Студентски град е пълно със селяни и че хората от провинциата, които идват да живеят в София са амбициозни овчари с претенции без покритие и с представа за таван на заплатата от 256 лева, с които да се фукат по родните си места.
НЕ!
Искам света да стане едно по-гъзарско място за живеене. Искам всички жени да са чалга певици, а всички мъже да са прототипи на мутри от чалга клипове.
Искам да съм забавен като Слави Трифонов, докато чете в аутокюто. Искам жените да са умни и независими, като асистентката на Къци - Ивето.
Искам живота ми да е ВИП Брадър и да ме дават 24 часа по определен канал. Искам хората да пускат СМС-и за мен, и да ме коментират с чат съобщения по мобилния си телефон. Искам ники кънчев и крум савов да ме коментират.
Искам когато кажа нещо да чувам аплодисменти от публиката все едно гледам Приятели. Също да се чува публиката как подсвирква и аплодира всеки път като влезна през вратата или се появява за първи път през епизода.
Искам като пръдна да изкачат по 100 лева през гъза ми. Искам вместо джанки, по дърветата да има пликчета с кокаин завити на писмо.
Искам да съм единствения в целия свят, който има Голф 3. Искам да бия чимбери на Чък Норис. Това ще бъде гъзарско.
Искам да направя анимационен филм, в който аз да съм главния герой.
Искам парламента да е дискотека, където вместо парламентарен контрол всеки петък гостува Карл Кокс.
Искам Марчо Дафчев да спечели златната топка и да каже по време на церемонията - посвещавам трофея на Генади.
Искам Обеля 2 да стане Шанзелизе 2. А метрото да стига до морето, по-бързо отколкото сега стига до Люлин.
Искам да имам хазна като на чичо Скрудж. Искам любимия супергерой на Батман да е Генади.”


Професионалните ми квалификации са разнообразни, като в различни периоди съм се подвизавал като кюфте, каскадьор, журналист, преводач, ибричкия на султан Селим Втори Обаятелния, проститутка, цирей, художник, философ на свободна практика, експерт по добрите обноски, жонгльор, писател, дегустатор на солети и диригент. В момента се опитвам да придобия правоспособност като адвокат в Англия и Уелс. Бих работил и за храна.


Любимият ми музикален стил са народните песни от английския североизток, следван от поп-фолка и мелодичния рок на оркестър „Кристали”. Любимата ми книга е „Модерни тенденции в спортния чекибой и алпийския онанизъм” на Рой Кийн. Любимата ми публична личност е Митьо Пищова. В сексуалните си предпочитания клоня към жените, но също харесвам животните и недвижимите имоти.


Имам баща и майка, но те не обичат това да се споменава в публичното пространство.


Кратко представяне на белетристичната творба

В настоящата статия като вещ в изкуството на свалката ще ви предоставя първото обнародвано кратко издание на двете елитни класации „Тая ако ми падне 2008” и „Клуб 20”, заедно с елементарно описание на принципите, ползвани за да се класират участничките във всяка една от тях. С подобна методология всеки мъж, макар и лишен от природната ми класа, добри обноски и красиви уши, може да изгради своя собствена подобна рубрика и по този начин да се ориентира по-добре в объркания свят на аналния секс.


Преди това обаче ще споделя насоките на Виргилий, споделени в „Дневникът на един шофьор на Golf 2”, за това как да си търсим жена. На страница 58 Генади казва:



„Условие 1 - да е представителна. Тъй като аз съм публична личност е много важно за мен дамата с която се появявам да е фешън облечена. Тук като своеобразен изпит може да се приеме до колко вероятно е да я пуснат в червило или син сити.
Условие 2 - Харесвам когато приятелките ми реагират позитивно на чалга с припявания на висок текст и танци. Много обичам жените, които са невероятно луди фенки на чалгата, те са толкова свръх интелигентни, че е много вероятно Айнщайн да е бил жена и да е слушал чалга.
Условие 3 - Да умее да се държи актуално на обществени места като БИАД, Червило, Син Сити, най-голямата дискотека на Балканския полуостров, която се намира в Обзор, Планета.
Условие 4 - Да е възпитана по български традиции, с родители жертви на края на Студената война и културно обременени с 2 готварски книги и патриотската книга Български Царе (56 стр. ученическо издание), която се препрочита от бащата на всеки 3 март, след като се напие зловещо.
Условие 5 - Да е известна в микрообществото на своя квартал най-вече с предизвикателния си избор на дрехи и прекалената си устатост. Обичам жени, които много говорят и ми дават акъл. Обичам арогантните жени, с характер на пинчер зад блиндирана врата...”


Тая ако ми падне (издание 2008)

Методология: Класацията се изготвя на базата на сексуалния устрем, който би предизвикала появата на участничката по парфюм в кухнята на съставителя. Критерий за достойно класиране е дали ако в същата кухня има тава с мусака, то съставителят все пак ще се спре на сексуалното развлечение. Класацията има тенденцията да се модифицира на базата на съдържанието на алкохол в кръвта на съставителя, като обикновено посредствена участничка заема първото място за кратък период от време. Подобни грешки се ректифицират след преминаване ефекта на алкохола. Участничките печелят и допълнителни титли, като например „Тая ако ми падне една година ще се оригва на сперма”, „Тая ще я пукам дорде й изскочат зъркелите”, „Тая ще я отнеса като пиян делфин шамандура”, „На тая ще й разтопя матката”, „Бой с черпака по путката” и други разнообразни северозападни титли. Не се допускат за участие мъже, предприятия, абстрактни концепции и лица под 7-годишна възраст. За животни изискването за 7-годишна възраст отпада, но ако са абстрактни и/или мъже не могат да вземат участие.


Класацията „Тая ако ми падне” съдържа 17 857 жени. За краткост представяме само топ 10, както и позицията на някои други интересни участници.


Класацията


  1. Адриана Скленарикова
  2. Моника Белучи
  3. Андреа
  4. Кийра Найтли
  5. Салма Хайек
  6. Емилия
  7. Пенелопе Круз
  8. Ева Лонгория
  9. Джесика Алба
  10. Хайди Клум


...


252. Шер

253. Анджелина Джоли

254. Едно момиче дето го видях на улицата


...


13 876. Баба Цоцолана

13 877. Баба Вихронрав

13 878. Росица Кирилова

...


17 857. Кристиано Роналдо


Клуб 20

Методология: „Клуб 20” е по-неофициална версия на класацията, въпреки че спазва по-строг критерий за подбор на участничикте. Наименованието говори само по себе си – всяка участничка е генерирала у съставителя повече от 20 индиректни оргазма, тоест – съставителят е извършил квази-копулативен акт (демек чекия) повече от 20 пъти, фантазирайки за койтус с участничката. Класация няма – за да не се сърдят участничките са подредени по азбучен ред. В „Клуб 20” е позволено да влизат мъже, абстрактни обекти, недвижими имоти, животни, деца и превозни средство. Не се позволява единствено участието на жени, с които на даден етап съставителят е извършвал каквато и да било форма на сношение.


В „Клуб 20” членуват 13 449 жени, мъже, абстрактни обекта, недвижими имота, животни, деца или превозни средства. Настоящата извадка не включва азбучно подреждане на участващите, но това не означава, че те са класирани. Не питайте.


Извадка от списъка:

Адриана Скленарикова

Андреа

Ева Лонгория

Мусака

Шкембе чорба

Мечът, който продаваха във „Валентина” преди да стане просташки магазин със светещи дрешки

Обафеми Мартинс

Кевин Кийгън

Пламена Йорданова

Мекици

Султан Селим Втори Обаятелния

Реджеб Мюмюн Гюбек Салгидик Гидиждазъм-паша, втори най-верен ибрикчия на султан Селим Втори Обаятелния

Испанският език като цяло

Голф 2

Голямото голо хоро от 1932-ра

Res ipsa loquitur

Договорното право


Завършек

С настоящето, надявам се, ще можете и вие да изградите собствени класации, които при добро желание можете и да споделите с нас. В случай, че не сте квази-копулативист като автора, можете да съставите и, например, „Клуб 5” или „Клуб 1”. Във всеки случай е необходим голям ищах и ножче, за да си отбелязвате над тоалетната чиния.


В следващото издание – как се ебе котка в ботуш и голи снимки на автора.


С прочитането на настоящето се задължавате в едномесечен срок да започнете да твърдите, че Рой Кийн бие чекии на кучето си.

Автор: Говньо



1 Коментари:

Анонимен каза...

еи лайнар, като копираш поне казвай откъде, ти еба майката селска. Генади

Публикуване на коментар


seo google Блог класация