Варненски Гларус: Свободата да пишеш - Безценно!

Варна, мирис на море, яки мацки... и едни хора, които обичат да пишат. Накратко, това е Варненски Гларус. Пием, ходим по кръчми и дискотеки, гледаме мачове и мразим цензурата :)

Преди време писах, че работата по Варненски Гларус е замразена. За сметка на това възобнових един мой стар проект, TechStation BG - блог, тотално отдаден на по-интересните и необикновени неща от света на технологии. Но да се върна на темата за Варненски Гларус. За следващите редl6;ве е "виновен" Мартин Линков, защото ме боцна по темата преди час-два.

Защо проектът Варненски Гларус е замразен?

- Защото екипът тръгна по различни пътища. В момента съм сам и нямам време да се боря на няколко фронта, така че предпочитам да работя над Tech Station BG.


За колко време е замразен?


- Честно, нямам представа. Смятам, че най-точният отговор е - За неопределено време. Както виждате, блогът продължава да съществува и няма да бъде спрян. По лични наблюдения, хората все още го посещават, което значи, че е има полза от него. Другата причина е вложеният труд на хората и не съм способен да го убия просто така :)


Какво ми даде Варненски Гларус?


- Варненски Гларус ми даде много важен опит в блогосферата и полезни насоки в много отношения. Пишеха хора, които изразяваха личното си мнение, без да им пука за чуждото - основна идея на блогването.


Каква е сегашната роля на Варненски Гларус?

- В момента Варненски Гларус се използва основно за SEO тестове. Това е и причината понякога да виждате постове, който първоначално са били публикувани на Tech Station BG. Бърникам из кода, правя разни неща и наблюдавам поведението на големите търсачки. На коя колко време и трябва да индексира след пускането на пост, какво индексира, защо едни постове излизат пред други и т.н.


Та, накратко. Варненски Гларус не е мъртъв, просто е в дълбок зимен съм, така да се кажа? И нямам идея кога ще се събуди. Имам или поне се надявам да имам още много години пред себе си, през които да се развивам, така че нищо не се знае. Както казах още в началото, в момента работя по TechStation BG и там влагам целият ми свободен ресурс (свободно време), опитвайки се да не забравям, че съм човек, а не машина - не ми остава много време. Когато Варненски Гларус се събуди със сигурност ще разберете, но не мога да обещая кога :) Наистина, благодаря на всички за подкрепата.

Ако търсите връзка с мен - contact@techstationbg.com; debilev@gmail.com или в Twitter @techstationbg

2 Коментари:

ранни записвания 2012 в Кушадъсъ каза...

пожелаваме му да се разбуди скоро от този сън, до скоро, поздрави

туроператори каза...

Ролята на този гларус ще бъде много интересна, так като чета какво ни очаква. Благодаря за статията.

Публикуване на коментар


seo google Блог класация